قیمت کاشی و سرامیک به چه عواملی بستگی دارد؟

معرفی و آموزش در حوزه کاشی و سرامیک

قیمت کاشی و سرامیک به چه عواملی بستگی دارد؟

۳ بازديد

در این مطلب میخواهیم در مورد قیمت کاشی و سرامیک مطالبی را خدمت شما ارئه دهیم که می توانید آن را مطالعه کنید. با توجه به اینکه در این مطلب اطلاعات مفیدی را قرار میدهیم، می توانید تا انتها ما را همراهی کنید.

قیمت کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از مهمترین مصالح ساختمانی برای یک محیط به شمار می رود. چرا که هم از نظر ظاهر، زیبایی محیط را تامین می کند و هم اینکه انتخاب صحیح آن باعث استحکام کف ساختمان یا محیط داخلی شما خواهد شد.

اما توجه داشته باشید که باید در انتخاب و خرید کاشی و سرامیک دقت لازم را به خرج دهید. چرا که حداقل کاشی و سرامیکی که میخرید، باید تا 10 سال برای شما عمر کند. اگر این انتخاب صحیح و با دقت صورت نگیرد، قطعا متضرر خواهید شد.

بررسی قیمت کاشی و سرامیک در بازار

قیمت مصالح ساختمانی در سال های اخیر هم پا با دیگر کالاها گران شدند و کاشی و سرامیک هم از این مورد بی تاثیر نماندند. حالا با هم بررسی می‌کنیم ببینیم که چه عواملی بر قیمت کاشی و سرامیک موثر است، تا با استفاده از آن قیمت این محصول را تجزیه و تحلیل کنیم

  • نوع کاشی و سرامیک

نوع کاشی و سرامیک در قیمت آنها بسیار تاثیر گذار است. هرچه کیفیت و استحکام نوع کاشی و سرامیک بیشتر باشد، قطعا قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. انواع سرامیک به پرسلان، خاک سفید و خاک قرمز تقسیم می شوند که گران ترین نوع آن قطعا پرسلان ها خواهند بود.

  • درجه کاشی و سرامیک

طبیعتا هر چه درجه کاشی و سرامیک بالاتر باشد، یعنی کیفیت آن بیشتر خواهد بود. درجه یک و گرید آ و سپس دیگر موارد از جمله درجه 2 و 3 و 5 وغیره در رتبه های بعدی کیفیت قرار می گیرند که قطعا قیمت آنها نسبت به درجه های کیفی بالاتر کمتر است. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.